Op exchange in Denemarken - Reisverslagen van Melissa van Casteren - WaarBenJij.nu Op exchange in Denemarken - Reisverslagen van Melissa van Casteren - WaarBenJij.nu

Op exchange in Denemarken

Ik ga voor 5 à 6 maanden naar Aarhus in Denemarken om daar te gaan studeren op Aarhus University (Deens: Aarhus Universitet), een van de top 100 universiteiten in de wereld!

Naast studeren ben ik natuurlijk ook van plan om wat cultuur te gaan snuiven! In mijn vrije tijd wil ik daarom graag wat gaan rondreizen door Denemarken en ook de rest van Scandinavië.

Ik ga mijn vrienden, familie en mijn lieve vriend hier in Nederland natuurlijk enorm missen. Maar ik hoop terug te komen met veel nieuwe ervaringen en opgedane kennis :)

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2016

Overzicht april & mei

21 Maart 2016

Meer roadtrips, potlucks, en gezelligheid!

07 Maart 2016

Inhaalslag!

29 Februari 2016

Een paar geweldig leuke dagen!

14 Februari 2016

School, etentjes, vrienden en films kijken
Melissa

Hallo allemaal! Met deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn spannende reiservaringen! Ik houd enorm van reizen en het ontdekken van de geschiedenis, cultuur en gastronomische gewoonten van andere landen. Aangezien ik ook van schrijven houd is een blog aanmaken de ideale gelegenheid om deze passies te herenigen. Over een week (18-1) vertrek ik naar Denemarken op mijn eerste échte reis helemaal in m'n uppie, en gaat deze blog van start. Spannend!

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4372

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Op exchange in Denemarken

Landen bezocht: